Monday 25 May 2015

BERANI BETOL KO YEK!!!!!!

Dengar Sinar FM sesambil buat keje lebih masa..

Berita Jam 7..

Remaja Culik budak 7 tahun and paksa jadi pengemis..

Ko culik budak tu dekat Masjid Muhammadi Kota Bharu.. 

Ko pukul die tanpa sebab..tak bagi makan..

Lepas tu ko suruh die mengemis kat KB Mall..

Menurut maklumat kanak2 berumur 7 tahun ramai lagi kanak2 yang diculik untuk dijadikan pengemis..

Amboiiiii..muda muda lagi ko dah menyetan yek?? 

Ko tak pikir ke mak bapak bebudak ni risau..kalau aku pun sedih bagai nak rak..anak kot..tetiba hilang..tau tau musibat macam ko suruh jadi pengemis..

Eeee ko ni kalau aku dapat memang mendapat la..aku seret ko ke balai..kalau nak balun sebelum hantar ke balai tak berbaloi..tak hingin aku dapat hukuman sebab balun kau..

Ko bayangkan kalau adik ko diculik lepas tu dipaksa jadi pengemis???


Kepada masyarakat sekeliling tolong la prihatin..kalau nampak bebudak mengemis cuba kepochi sikit..imagine la sikit takkan bebudak ni nak jadi pengemis nak nak budak2 ni warga tempatan..

Marah betul aku nihhh!!!




XOXO



No comments:

Post a Comment