Thursday 21 May 2015

Best Friend Forever - Part 2

Aku kenal die lepas dua tahun aku habis SPM..nak sambung belajar..tapi ongkos takde..So merata aku keje..last2 aku dapat keje opis seperti yang diidamkan dek mak ayah aku..zaman tu nak dapat keje susah weh..

BFF aku ni orang nye boleh dikatakan ada rupa lah kalau die make up.. die pandai make up sbb aku ni tak reti langsung pasal make up..yang aku kenal masa tu pencuci muka kao biore..hahaha..
Orangnya sama tinggi ngan aku..badan gemuk..ada tahi lalat di bibir..bermata galak..rambut beralun..leher pendek..and die pandai dressing (zaman tu la)..tapi die takde boyfriend..

kalau nak compare ngan aku kurus keding...kulit hitam manis..dressing ikut suka hati..janji boleh pakai..tapi boyfriend aku memang 'A'..ada moto..ada kereta..tapi cemburunya nauzubillah

BFF aku ni suka sangat mengutuk boyfriend aku..die cakap aku tak layak dapat lelaki mcm ni..aku ni happy go lucky..lelaki ni plak suka mengongkong aku..aku pun biar je la die mengata boyfriend aku dengan jayanya..Sbb apa yang dia cakap tak masuk kat dalam hati aku pun..so aku pun selalu elakkan boyfriend aku ada disekeliling bila time aku lepak dengan die..(kurang sikit aku mendengar die mengutuk)..

Masa ni aku dah start bejinak-jinak nak jadik pompuan cun..So BFF aku ni la yang ajar aku beli baju yang sesuai dengan kekedingan aku ni..baru aku tahu pompuan keding susah nak cari baju yang sesuai nak dibawa kemana-mana terutama seluar..paham-pahamlah fizikal pompuan keding ni kan..(masa tu)

Masa tu aku naif sangat pasal fesyen..Apa je si BFF suruh beli aku beli..pernah ada sorang kakak tu pesan dengan aku jangan ikut sgt cakap BFF ko tu..nanti ko malu..aku pelik kenapa kakak tu cakap macam tu tapi macam biasa aku buat dekk je la sbb aku ingat dieorg dengki sbb dieorg tak cun..

Tapi lepas bertahun aku menuntut ilmu dgn BFF..baru aku tahu selama ni die mengenakan aku..rupanya banyak je baju yg cantik-cantik and sesuai je dengan aku tapi disebabkan die DENGKI tak boleh nak pakai baju-baju tu (sbb die gemuk!!) so die cakap lah baju tu tak cantik!!

Hampes betul la si BFF ni..mmg HAMJAD..

Kenapa yek die macam tu??? 

Nanti aku story lagi yek..(ni baru sikit)

XOXO..


No comments:

Post a Comment